ADMINISTRACIÓN

Customer Service Representative - C1 English Level

Teleperformance es el más confiable proveedor en soluciones de cliente omnicanal. Ponemos el toque humano en todo lo que hacemos, ya sea atención al cliente, soporte técnico, adquisición de clientes, soluciones digitales, analítica, back-office y otros servicios especializados. Cada día, interactuamos con clientes de todo el mundo, lo que nos permite aprender y evolucionar continuamente. Hemos adquirido el conocimiento para proporcionar flexibilidad en todos los sectores a escala global sin perder la comprensión local. Estamos en más de 80 países conectando a las marcas con sus clientes en más de 265 idiomas y dialectos.

Funciones:

• Demonstrates highly comprehension and use of the english language.
  • Demonstrates accurate and professional customer service on time.
  • Maintains a professional attitude and represents the company in a positive way.
  • Demonstrates proper knowledge and use of departmental resources, policies and procedures.
  • Responds to messages on the phone, chat and email queues.
  • Maintains acceptable call times and email handling time, while remaining friendly and informative.
  • Maintains productivity and quality standards.
  • Actively search for solutions and identify trends for the appropriate staff, including possible solutions or suggestions.
  • Demonstrates the sense of urgency appropriate for client responses.

Requisitos:

• High school graduate (Must present diploma or certificate).
  • English Level: C1 or above.
  • Communication skills.
  • Customer orientation (Empathy).
  • Problem resolution.
  • Attention to detail

¿Te interesa?

Fecha límite para postular:

• Diciembre 31 del 2020.
  • Mail al cual los interesados pueden enviar su CV a Ivana.JimenezTakamura@teleperformance.com